Concept
Vroeger pasten de eerste ondernemers een succesvolle formule toe om producten aan de man te krijgen en dat was offline-marketing, ofwel door via huis-aan-huis mooie gekleurde folders te verspreiden. De wetgeving heeft hier een stokje voor gestoken waardoor er niet meer offline (via folders) ongevraagd huis-aan-huis verspreid mag worden. Hedendaags wordt reclame aan de man gebracht via online-marketing en hetzelfde effect vindt wederom plaats. De consument wordt overspoeld met advertenties op het internet en de concurrentie is zo hoog dat men door de bomen het bos niet meer ziet.
¨Offline & Online marketing samengebracht in 1¨
QRads connects…
CUSTOMER 2 Business & BUSINESS 2 Customer
QRads introduceert een hippe manier van adverteren waarbij de concurrentie minimaal is! Wij hebben een formule ontwikkeld dat offline- en online-marketing samenbrengt en ook nog eens is toegestaan door de wetgeving. Hierdoor wordt uw advertentie bij de consument thuis geserveerd.
Pizza´s zijn de kracht van herhaling en tegelijkertijd is deze herhaling de KRACHT van uw reclame!
Uw webshop is op prime time in zicht bij duizenden pizzaconsumenten. Na het werk, tijdens een rustpunt in de avond. Bij gezinnen, ondernemers, noem het maar op… Wist u dat pizza´s de nummer 1 van de meest bestelde gerechten is van de hele wereld?
Klik de categorie van uw branche en ervaar zelf, zoals duizenden potentiële consumenten, de innovatieve werking van ´s werelds 1ste Smart Pizzadoos met Call-To-Action functie!
TWEAKERS: ‘Van Nederlandse online kopers gebruikt 58 procent ook smartphone voor aankopen’
Meer dan de helft van de online shoppers in Nederland gebruikte in de eerste helft van 2021 minstens een keer per jaar de smartphone om aankopen te doen. Dat beweert Thuiswinkel.org op basis van cijfers van onderzoeksbureau GfK.
bron: tweakers
Helft consumenten verwacht in 2024 meeste online aankopen mobiel te doen.
De komende vijf jaar neemt het aandeel van mobiel binnen online aankopen snel toe. Zo gebruikt nu ongeveer twee derde van de online kopers hun mobiel om via internet te shoppen en verwacht de helft van deze groep dat zij over vijf jaar het merendeel van hun online aankopen via een smartphone doen. Dit blijkt uit het ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek, dat GfK in samenwerking met onderzoeksplatform ShoppingTomorrow heeft uitgevoerd.
bron: Thuiswinkel.org